Vinnere av fylkesmesterskap i fotball

Jentelaget fra Heggen vant fylkesmesterskap i fotball

Heggenelever fikk se ny teknologi

Bedriften Vakre Vene AS er en Harstadbedrift som i 2021 ble kåret til årets butikk av hovedorganisasjonen for handels- og tjenestenæringen «Virke». Torsdag 20. oktober var nesten 90 Heggenelever invitert til Vakre Vene i Harstad sentrum. Bedriften hadde laget et todelt undervisningsopplegg for elevene på økonomifagene på Heggen. Presentasjon omhandlet temaer som var relevant i fagene markedsføring og entreprenørskap.

Digital skolehelsetjeneste

Ungdomsbedrift fra Heggen på pallplass under NM

Ungt Entreprenørskap arrangerte NM for Ungdomsbedrifter 2. og 3. mai med to bedrifter fra Heggen vgs.

Heggenbedrifter med under NM for ungdomsbedrifter

2. - 3. mai 2022 foregikk NM for ungdomsbedrifter på Gardemoen i regi av Ungt Entreprenørskap Norge. To ungdomsbedrifter fra Heggen vgs. var kvalifisert for NM det året.

Heggenelever på Andøya Space

Det ble noen annerledes skoledager for fysikk 2-elevene da de besøkte Andøya Space.

Strålende prestasjoner i realfagskonkurranser av heggenelever

I de årlige nasjonale elevkonkurransene i realfag er det i år ekstra mange bemerkelsesverdige gode prestasjoner av elever ved Heggen.

Keepit UB vant grunderidol H21

Grunderidol for ungdomsbedrifter ble avholdt den 7.desember. Bedrifter fra Heggen presenterte seg godt og fikk flere utmerkelser.

Et strålende digitalt fylkesmesterskap

Prisdryss til ungdomsbedriftene ved Heggen

Ungdomsbedriftene fra Heggen rasket med seg flere priser og høstet mange lovord under fylkesmesterskapet 9.mars.